În urmă cu 11 ani era nevoită să se ocupe de tot ceea ce înseamnă cel mai important eveniment din viața sa. Florile, buchetul, aranjamentul, decorul de fotografii, dansul, muzica, toate au fost puse cap la cap de cea care a simțit că are gust, stil și ochi pentru frumos. Povestea job-ului Valentinei Boancă continuă de atunci natural, creativ și flexibil, iar zâmbetele clienților săi sunt ceea ce contează la final, ca să îi idea putere și idei pentru următoarea oazie de …gală! Detaliile ce contează, le aflăm chiar acum, direct de la frumoasa brunetă!
Silvia BUNICĂ: De unde a început pasiunea pentru aranjamente, accesorii, decorațiuni și evenimente și cine ți-a fost alături?
Valentina BOANCĂ: Totul a început după ce mi-am organizat singură nunta, acum 11 ani! Flori, aranjamente, decor, tot. Dar totul a început de la buchete. Ca oricărei femei, mi-au plăcut florile dintotdeauna și pot spune că India pentru mine au devenit o pasiune când am cunoscut o doamnă, care mi-a insuflat dragostea pentru ele cu care am și colaborat o bună perioadă. Și de la nunta mea, au urmat nunțile prietenilor mei, rudelor și acum suntem o întreagă echipă ce punem la punct fiecare detaliu, mai ale cel vizual.
S.B.: Ce calități îți evidențiază această meserie, activitate? Ce trebuie să deții și ce trebuie perfecționat?
V.B.: Cel mai mult m-a atras la acest job faptul că îmi pot folosi creativitatea într-un mod liber. Flexibilitatea este o altă calitate necesară în acest domeniu, așa că adaptez cât mai mult stilul meu cu ceea ce își doresc clienții, iau în considerare factori precum scopul evenimentului, ocazia, tematica, stilul și bugetul. Dar în primul rând flexibilitatea și creativitatea, consider că sunt două puncte cheie în controlul și managerierea unui eveniment. Totul contează, ca să iasă perfect!
S.B.: Care perioade sunt cele mai aglomerate pe parcursul anului și când eșți în febra pregătirilor în lanț?
V.B.: Nuntă este probabil, cel mai așteptat moment din viața unei femei, unui cuplu, iar acel moment trebuie să iasă la maximum. Acele perioade sunt cele mai aglomerate, iar noi, organizatorii de nunți, recomandăm ca planul de nuntă să înceapă cu cel puțin un an înainte!
S.B.: Care decorațiuni sau aranjamente sunt mai motivante pentru tine? Ce ai alege între un eveniment tematic și unul de ocazie?
V.B.: Nu există un tipar pe care să-l urmez, doar creez. Iar un alt motiv pentru care îmi place acest domeniu este flexibilitatea programului. Cred că partea mea preferată a întregului “proces” este momentul când livrez bunurile și reușesc să le depășesc așteptările. Zâmbetul și surprinderea clientului sunt mulțumirea muncii mele!